شرح وظایف
شرح وظایف حسابداری معاونت پژوهشی دانشگاه
انجام امور از جمله:
- بررسی اسناد هزینه واحدهای دانشگاهی طبق آئیننامههای معاونت پژوهشی و تائید ثبت گرنتها در سیستم اتوماسیون آموزشی و پژوهشی و ارسال اشکال و پیگیری رفع آن از واحدها
- صدور اسناد پژوهشی مربوط به دفاتر زیر مجموعه معاونت پژوهشی، آزمایشگاه مرکزی و هزینههای جاری
- نظارت بر امورمالی و محاسباتی و نگهداری و تنظیم حسابها بر طبق قانون و ضوابط و مقررات مربوط و صحت و سلامت آنها
- نگهداری و تهیه و تنظیم حسابها و صورتحسابهای مالی بر اساس سرفصلهای استاندارد ابلاغی
- ثبتهای دارایی اعم از فاکتورها و قراراداد
- تفکیک اسناد
- اقدام در مورد واریز مانده وجوه اعتبارات مصرف نشده هر سال
- تهیه و ارسال گزارش به امور مالی دانشگاه جهت بستن حساب در پایان سال مالی